Marketing, Media i PR
Kolor i ekspresja: odkrywanie możliwości farb akrylowych w malarstwie ręcznym
Farby akrylowe, od momentu ich pojawienia się na scenie artystycznej, zrewolucjonizowały świat malarstwa. Swoją popularność zawdzięczają...
Jak reklamować firmę we Francji?
Reklama na francuskim rynku jest kluczowa dla firm, które chcą rozwijać swoją działalność w tym kraju. Francja, z ponad 67 milionami...
Polscy producenci eleganckiej odzieży damskiej
Jakość ubrań ma dla nas kluczowe znaczenie. To od niej w dużej mierze zależy stan odzieży po pierwszym praniu i czas eksploatacji. Na...
Ponadczasowy wystrój wnętrz - jaki styl wybrać?
Kupiłeś nowe mieszkanie i zastanawiasz się, jak je urządzić? Mamy sposób na to, by znacząco Ci to ułatwić. Najlepiej wybrać taki styl...
Dlaczego warto posiadać aplikację Rossmann na smartfonie? Sprawdź!
Aplikacja Rossmanna pozwala na szybsze i sprawniejsze zakupy. Wystarczy kilka kliknięć, by mieć ją na swoim smartfonie. I jest łatwa w...
Sklep internetowy – doskonały sposób na biznes, nie tylko w czasie pandemii
Pandemia koronawirusa Sars-CoV-2 okazała się nowym impulsem rozwojowym w handlu online. Tak jak niemal całe życie społeczne, tak też i zakupy w...
Pozyskiwanie pozytywnych opinii Google nigdy nie było prostsze.
Prowadzenie firmy wiąże się z tym, że prędzej czy później pojawi się o niej negatywna opinia w sieci. Co to oznacza dla przedsiębiorcy?...
Dlaczego warto korzystać z usług agencji PR?
O tym, dlaczego warto korzystać z usług agencji PR, można byłoby napisać książkę i wciąż nie wyczerpać tematu. Zalety wsparcia ze strony...
Inwestycja w reklamę na Facebooku to inwestycja w swoją markę
Nie owijając w bawełnę - jeśli zainwestujesz w reklamę na Facebooku, Twoja marka się rozwinie ze względu na wzrastające zasięgi oraz...
Promocja hotelu w świecie mobile
Liczba rezerwacji noclegów dokonywanych przy pomocy smartfonów z roku na rok rośnie. Hotele, które chcą wykorzystać potencjał sprzedażowy...
Opakowanie ma większy wpływ na decyzje zakupowe niż reklama
Nawet 80 proc. decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, a 70 proc. z nich ma charakter impulsowy. Blisko połowa milenialsów...
TikTok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek
Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów...
Polacy niechętnie polecają produkty i usługi w internecie
Poleceniami posługują się głównie blogerzy i liderzy opinii zaangażowani na forach czy w grupach tematycznych. Większość Polaków...
Przyszły rok może być wyjątkowo dobry dla branży PR. Agencje oczekują wzrostu o 10 proc.
Rok 2018 był bardzo udany dla branży public relations, która w nadchodzącym roku spodziewa się jeszcze większych wzrostów...
PGE, TVN i Polsat to najsilniejsze marki na polskim rynku
PGE Polska Grupa Energetyczna, TVN, Polsat, Mercedes, BMW, „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” – to...
Darmowe zdjęcia do serwisu i na bloga. Jak pozyskać je w legalny sposób?
Zdjęcia mają ogromną siłę wyrazu. Przyciągają spojrzenia, zwiększają zainteresowanie, a tym samym poczytność i popularność wpisów...
Co czwarty pracownik czuje się słabo poinformowany o działaniach firmy.
Odpowiednia komunikacja wewnętrzna ma decydujący wpływ na wynik firmy: pracownicy wiedzą, jaki cel jest realizowany i jaki w tym jest...
Aplikacje mobilne ułatwiają szukanie pracy
Technologie mobilne ułatwiają szukanie nowej pracy. Dzięki aplikacjom dla kandydatów firmy mogą kierować do nich sprofilowane oferty pracy...
Branża reklamowa napędza rozwój gospodarki
Branża reklamowa nie tylko sprzedaje produkty i kreuje wizerunek firm, lecz także napędza wzrost gospodarczy. Utrzymuje media...
Poszukiwanie pracy i pracowników przenosi się do mediów społecznościowych
Serwisy społecznościowe zmieniają swój charakter i przestają być jedynie platformą do komunikacji między znajomymi. Coraz częściej...
Za kompleksową obsługę w internecie jest w stanie zapłacić 200 tys. firm w Polsce
Blisko 80 proc. polskich firm prowadzi własną stronę internetową, a połowa jest aktywna w mediach społecznościowych. Szacuje się, że...