Marketing, Media i PR
Inwestycja w reklamę na Facebooku to inwestycja w swoją markę
Nie owijając w bawełnę - jeśli zainwestujesz w reklamę na Facebooku, Twoja marka się rozwinie ze względu na wzrastające zasięgi oraz...
Promocja hotelu w świecie mobile
Liczba rezerwacji noclegów dokonywanych przy pomocy smartfonów z roku na rok rośnie. Hotele, które chcą wykorzystać potencjał sprzedażowy...
Opakowanie ma większy wpływ na decyzje zakupowe niż reklama
Nawet 80 proc. decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, a 70 proc. z nich ma charakter impulsowy. Blisko połowa milenialsów...
TikTok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek
Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów...
Polacy niechętnie polecają produkty i usługi w internecie
Poleceniami posługują się głównie blogerzy i liderzy opinii zaangażowani na forach czy w grupach tematycznych. Większość Polaków...
Przyszły rok może być wyjątkowo dobry dla branży PR. Agencje oczekują wzrostu o 10 proc.
Rok 2018 był bardzo udany dla branży public relations, która w nadchodzącym roku spodziewa się jeszcze większych wzrostów...
PGE, TVN i Polsat to najsilniejsze marki na polskim rynku
PGE Polska Grupa Energetyczna, TVN, Polsat, Mercedes, BMW, „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” – to...
Darmowe zdjęcia do serwisu i na bloga. Jak pozyskać je w legalny sposób?
Zdjęcia mają ogromną siłę wyrazu. Przyciągają spojrzenia, zwiększają zainteresowanie, a tym samym poczytność i popularność wpisów...