Pozyskiwanie pozytywnych opinii Google nigdy nie było prostsze.

Prowadzenie firmy wiąże się z tym, że prędzej czy później pojawi się o niej negatywna opinia w sieci. Co to oznacza dla przedsiębiorcy? Ponad 90% użytkowników Internetu sprawdza opinie o danej firmie, zanim skorzysta z jej produktów lub usług. A zatem, im więcej pozytywnych opinii klientów, tym większa szansa, że klient wybierze naszą firmę, a nie konkurencję. Na rynku jest już RatingCaptain - idealne narzędzie do pozyskiwania opinii od klientów w branży e-commerce, B2B oraz dla działalności offline.

Opinie w Google Maps o firmie - dlaczego są ważne?

Jest wiele powodów, dlaczego wizytówka w Google Maps jest ważnym elementem budowania wizerunku marki. Jak już zostało wspomniane, dzięki niej zwiększamy szansę na zdobycie nowych klientów. A co za tym idzie, maksymalizujesz zyski ze sprzedaży, budujesz przewagę nad konkurencją, a także cieszysz się lojalnością klientów. W takim razie, co należy zrobić, żeby mieć jak najwięcej rekomendacji? Wystarczy zwrócić się do swoich klientów z prośbą o wystawienie opinii. Wydaje się to czasochłonne? Aplikacja RatingCaptain zrobi to za Ciebie.

Opinie Google a pozycjonowanie.

Czy wiesz, że większa ilość gwiazdek pozytywnie wpływa na pozycję w wynikach wyszukiwania Google? Dzięki 5 gwiazdkom potencjalni klienci szybciej trafią na Twoją wizytówkę w Google Moja Firma. I tu warto wspomnieć o kolejnej korzyści, jaką daje RatingCaptain. Narzędzie generuje przykładowe opinie, które możesz zasugerować klientowi w formularzu ankietowym. Dużą zaletą wygenerowanych komentarzy jest ich poprawność pod kątem SEO. Wystawienie takiej recenzji przez klienta pozytywnie wpłynie na pozycję firmy w wyszukiwarce.

Negatywne komentarze - jak na nie reagować?

Negatywne opinie w Google czy innych serwisach opiniotwórczych zdarzają się każdemu. Ważne jest jednak to, w jaki sposób na nie reagujesz. Oczywiście możesz zgłosić recenzję, zwłaszcza tę fałszywą. Pamiętaj, że nie zostanie ona usunięta od razu, o ile w ogóle. Dlatego zamiast zajmować się usuwaniem negatywnych opinii, powinieneś przejąć inicjatywę i szybko zareagować. Nie daj się ponieść emocjom, zachowaj spokój i spróbuj wyjaśnić sytuację z klientem mailowo, a nie publicznie. Zapewnij go, że zostały już podjęte działania, aby taka sytuacja się nie powtórzyła. Podziękuj również za opinię. To dzięki niej wiesz, co należy poprawić, aby obsługa klienta przebiegała sprawniej, a Twoja firma działała lepiej.

RatingCaptain - aplikacja do pozyskiwania opinii.

Aplikacja RatingCaptain pomoże Ci zbudować pozytywny wizerunek firmy w Internecie. Dzięki niej niezadowoleni klienci mogą zmienić zdanie i powrócić do Ciebie w przyszłości. Gdy klient będzie chciał wystawić negatywną opinię o Twojej firmie, zostaniesz o tym poinformowany. Dzięki temu zyskasz czas na właściwą reakcję, zanim opinia pojawi się w wizytówce Google lub innej platformie. Pozyskiwanie opinii i ocen od klientów nigdy nie było tak proste! Jako właściciel firmy masz wiele spraw na głowie, dlatego RatingCaptain daje Ci możliwość zarządzania reputacją w sieci w jednym narzędziu. Pozwól się znaleźć klientom w wyszukiwarce Google! Jeżeli chcesz przetestować aplikację, zarejestruj się i skorzystaj z 14-dniowego okresu próbnego.