Marketing, Media i PR

Co czwarty pracownik czuje się słabo poinformowany o działaniach firmy.

14 lipca 2017

Odpowiednia komunikacja wewnętrzna ma decydujący wpływ na wynik firmy: pracownicy wiedzą, jaki cel jest realizowany i jaki w tym jest...

Aplikacje mobilne ułatwiają szukanie pracy

1 czerwca 2017

Technologie mobilne ułatwiają szukanie nowej pracy. Dzięki aplikacjom dla kandydatów firmy mogą kierować do nich sprofilowane oferty pracy...

Branża reklamowa napędza rozwój gospodarki

8 maja 2017

Branża reklamowa nie tylko sprzedaje produkty i kreuje wizerunek firm, lecz także napędza wzrost gospodarczy. Utrzymuje media...

Poszukiwanie pracy i pracowników przenosi się do mediów społecznościowych

13 kwietnia 2017

Serwisy społecznościowe zmieniają swój charakter i przestają być jedynie platformą do komunikacji między znajomymi. Coraz częściej...

Za kompleksową obsługę w internecie jest w stanie zapłacić 200 tys. firm w Polsce

2 marca 2017

Blisko 80 proc. polskich firm prowadzi własną stronę internetową, a połowa jest aktywna w mediach społecznościowych. Szacuje się, że...

1 2 3