Marketing, Media i PR
Co czwarty pracownik czuje się słabo poinformowany o działaniach firmy.
14 lipca 2017
Odpowiednia komunikacja wewnętrzna ma decydujący wpływ na wynik firmy: pracownicy wiedzą, jaki cel jest realizowany i jaki w tym jest...
Aplikacje mobilne ułatwiają szukanie pracy
1 czerwca 2017
Technologie mobilne ułatwiają szukanie nowej pracy. Dzięki aplikacjom dla kandydatów firmy mogą kierować do nich sprofilowane oferty pracy...
Branża reklamowa napędza rozwój gospodarki
8 maja 2017
Branża reklamowa nie tylko sprzedaje produkty i kreuje wizerunek firm, lecz także napędza wzrost gospodarczy. Utrzymuje media...
Poszukiwanie pracy i pracowników przenosi się do mediów społecznościowych
13 kwietnia 2017
Serwisy społecznościowe zmieniają swój charakter i przestają być jedynie platformą do komunikacji między znajomymi. Coraz częściej...
Za kompleksową obsługę w internecie jest w stanie zapłacić 200 tys. firm w Polsce
2 marca 2017
Blisko 80 proc. polskich firm prowadzi własną stronę internetową, a połowa jest aktywna w mediach społecznościowych. Szacuje się, że...