Jak Wybrać Biuro Dla Firmy? Poznaj 3 Cechy Dobrego Biura

Wybór dobrego biura dla firmy bywa czasami wyzwaniem. Na rynku znajduje się wiele konkurencyjnych ofert. Co powinno się brać pod uwagę przy wyborze miejsca swojej działalności biznesowej?

W niemal całej Polsce powstają ciekawe inwestycje biurowe. Oprócz Warszawy liczą się takie miasta jak Kraków, Wrocław, Poznań, Łódź czy Gdańsk. Przed właścicielami firm stoi nie lada wyzwanie przy wyborze miejsca, w którym będzie rozwijać się firmę. Obecnie panuje trend związany z wynajmowaniem biur, ze względu na dostępność i dobre warunki. Budowa własnej siedziby często nie jest osiągalna dla wielu firm i jest mniej dogodna. Jakie cechy sprawiają, że dane biuro jest bardziej atrakcyjne

1. Lokalizacja

Podstawową cechą dobrego biura jest jego lokalizacja. Zarówno pracownicy jak i klienci przychylniej patrzą na biurowce zlokalizowane w modnych, prestiżowych miejscach. Ma to wpływ na odbiór postrzegania firmy. Ważny jest łatwy dojazd samochodem oraz komunikacją miejską. Wielu pracowników przesiada się również na rowery, dlatego warto rozważyć biuro w łatwo dostępnym miejscu. Przykładowo budynki Imagine w Łodzi znajdują się tuż przy jednym z większych skrzyżowań tuż przy samym centrum miasta.

c_2_2-e1489733366741.jpg

2. Udogodnienia

Ważnym aspektem każdej inwestycji są udogodnienia, które sprawią, że dana inwestycji będzie się wyróżniać na tle innych. Biurowce powinny być zaopatrzone w najnowszą technologię. Należy zapewnić miejsca postojowe dla pracowników, zwłaszcza jeśli inwestycji znajduje się w centralnych dzielnicach miasta. Dodatkowymi atutami są powierzchnie handlowo-usługowe, aby pracownicy mogli zrobić drobne zakupy bądź zjeść lunch. Ważne są także tereny zielone oraz miejsce na relaks. W dużych miastach świetnym pomysłem jest taras widokowy z zielonym dachem.

3. Powierzchnie biurowe

Biura powinny mieć możliwość dostosowania do kultury i stylu pracy danej firmy. Niektóre zespoły w dopiero co powstających firmach będą potrzebować mniejszych powierzchni, podczas gdy duże firmy będą interesować się pomieszczeniami typu open space czy gabinetowymi w zależności od rodzaju działalności danego zespołu. Biurowiec powinien być także zaopatrzony w sale konferencyjne, gdzie można spotkać się z klientami.

Oferta biurowców na polskim rynku jest bardzo bogata i różnorodna. Firmy mogą otworzyć na swoje siedziby w różnych punktach w kraju na dobrych warunkach. Napływ zagranicznych inwestycji potwierdza atrakcyjność inwestycji biurowych w Polsce.