Dlaczego warto korzystać z usług agencji PR?

O tym, dlaczego warto korzystać z usług agencji PR, można byłoby napisać książkę i wciąż nie wyczerpać tematu. Zalety wsparcia ze strony profesjonalistów bywają nieocenione. Można je porównać do funkcji katalizatora, który sprawia, że mniejszym nakładem pracy zyskujesz wyższą efektywność, szybkość działania i w konsekwencji wzrost dochodów.

Naucz się rozmawiać z konsumentami

Dobra agencja PR spowoduje, że przestaniesz tylko mówić do klientów, a zaczniesz z nimi rozmawiać. Nie tylko zbudujesz z nimi sprawny kanał komunikacyjny, ale przede wszystkim nawiążesz osobistą więź, która spowoduje, że zyskasz wiernych i zaufanych konsumentów swojej marki. Pomyśl o takich firmach jak: Nike, Adidas lub Reebok. Dlaczego ludzie kupują ich produkty?

Nie tylko ze względu na jakość, ale również na przywiązanie i utożsamianie się z marką!

Właśnie dlatego agencja PR dba nie tylko o „mówienie”, ale przede wszystkim „rozmawianie” z klientami. Dojść do zadowalającego efektu można poprzez:

  • wsparcie sprzedaży,
  • wdrożenie optymalnych metod zarządzania,
  • marketing internetowy,
  • kampanie reklamowe online,
  • zarządzanie konfliktem i kryzysem,
  • komunikację wewnętrzną,
  • employer branding.

Skutecznych narzędzi Public Relations jest wiele, ale kluczową kwestią pozostaje ich dopasowanie do potrzeb Twojej marki. Właśnie dlatego dobra agencja PR zacznie od poznania specyfiki Twojej firmy, określenia jej potrzeb i celów, zlokalizowania przyczyn problemów, a następnie opracowania skutecznego planu działania.

W rezultacie nie tylko zaczniesz rozmawiać z konsumentami, ale użyjesz całej potęgi swojego głosu.

Dobrą agencję PR poznasz po efektach

Skuteczność jest kluczowa. Dobra agencja PR przedstawi Ci mierzalne efekty współpracy. Tylko w taki sposób będziecie mogli ocenić, czy dotychczasowe narzędzia zdają egzamin i podjąć kolejne kroki na drodze do sukcesu Twojej marki.

W Commplace wypracowaliśmy dwa modele działania.

Konsultacje biznesowe są skierowane do osób, które chcą ocenić sytuację swojej firmy pod kątem możliwości marketingowych oraz komunikacji z konsumentem. Podczas niezobowiązującego spotkania są poruszane i analizowane takie czynniki jak:

  • marketing B2B,
  • marketing referencyjny,
  • zarządzanie kryzysowe,
  • komunikacja wewnętrzna,
  • employer branding.

W rezultacie jesteśmy w stanie skutecznie i obiektywnie przyjrzeć się dotychczasowym działaniom marki, a następnie zaproponować odpowiednie metody działania.

Oferta produktowa skupia się natomiast na wdrażaniu skutecznych narzędzi marketingu online. Każda zmiana jest poprzedzona analizą grupy docelowej i badaniem ich potrzeb. W rezultacie klienci otrzymują nie tylko konkretne dane, ale również – w późniejszej fazie – skrupulatne efekty wdrożonych narzędzi. W działaniach marketingowych skupiamy się również na określeniu planu komunikacji sprzedażowej, w celu rozmowy z klientem. Zajmujemy się ponadto: marketingiem kulinarnym, identyfikacją wizualną oraz organizacją eventów.

Jak widać, dobra agencja PR dysponuje wieloma narzędziami oraz metodami pracy, które zastosowane w umiejętny sposób, przyniosą Ci mierzalne efekty. W ten sposób będziesz mógł ocenić ich skuteczność i podjąć decyzję, czy współpraca jest dla Ciebie opłacalna.

Agencja PR zadba o głos klienta

Wbrew pozorom, ale to wcale nie Ty i Twoja marka musicie mówić najwięcej, aby przekonać konsumenta do zakupu. Wręcz przeciwnie! To klient powinien zyskać głos, którym nie tylko przemówi, ale również wyrazi swoją pozytywną opinię o Twojej marce. W ten sposób nie tylko dasz konsumentowi prawo do wypowiadania się, ale również pozwolisz, aby zachęcił innych do skorzystania z Twoich usług lub produktów. Dobra agencja PR sprawi, że klient zyska głos, który będzie skutecznie przekonywał innych do wybrania właśnie Twojej marki.