Jak rekrutować Millenialsów?

Dowiedz się jak rekrutować Milenialsów (ur. 1981-1996). Z artykułu przeczytasz jak: budować relacje, zapewnić możliwości rozwoju kariery, koncentrując się na misji, itp.

Istnieją trzy zmiany w sposobie myślenia, które kierownik ds. zatrudniania musi wprowadzić rozważając zatrudnianie Milenialsów. Wykorzystując te trzy zmiany mentalności, będziesz w stanie znaleźć nieskończoną ilość możliwości lepszej rekrutacji dla młodszej demografii. Nie daj się zwieść ich prostocie.
 

SPOSÓB MYŚLENIA #1: TRAKTOWANIE REKRUTACJI JAKO PROCESU REKRUTACJI JAKO PROCESU SPRZEDAŻY, A NIE JAKO PROCESU KOJARZEŃ

To prawda, ta rada może odnosić się do poprzednich pokoleń, ale teraz jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Wielokrotnie, gdy składałem podanie o pracę, byłem jednym z 500 kandydatów, których szukali na jednym stanowisku.

Dlaczego tak wielu kandydatów? Odpowiedzi: aplikowanie o pracę stało się łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Oznacza to, że każdy pracodawca będzie otrzymywał coraz więcej podań o pracę. Dni, w których można było usiąść z każdym kandydatem, który przejdzie pierwszą rozmowę kwalifikacyjną dobiegły końca. Potrzebujesz systemów, które pozwolą Ci skutecznie pozbyć się mniej wykwalifikowanych kandydatów, zanim zdobędziesz tych, których chcesz.

DLACZEGO JEST TO WAŻNIEJSZE NIŻ KIEDYKOLWIEK, BY TO ZROZUMIEĆ:

Ludzie mogą zgłaszać się na poziomie międzynarodowym, tworząc znacznie większą pulę kandydatów.

Przeciętni kandydaci do pracy - 118

Liczby poprawiają się, ale ich jakość kandydatów na rynku pracy jest taka sama.

CO FIRMY MUSZĄ ROBIĆ:

jak rekrutować Milenialsów? Ustrukturyzowane rozmowy kwalifikacyjne i ogólne testy zdolności umysłowych w celu wyeliminowania niewykwalifikowanych kandydatów.

Przeanalizuj każdą część swojego lejka rekrutacyjnego, aby zobaczyć, gdzie pozostają w tyle.

Za mało na górze lejka? Musisz wprowadzić na rynek więcej i przyjrzeć się wskaźnikom KPI, które będą miały wpływ na stosowanie decyzji.

Niewystarczająco dużo kandydatów w drugiej turze? Zobaczymy, jak wyglądasz w pierwszej rundzie.
 

MENTALNOŚĆ #2: LUDZIE PROWADZĄ WIĘCEJ BADAŃ ONLINE NIŻ KIEDYKOLWIEK WCZEŚNIEJ

Teraz, jeśli rekrutujesz Milenialsów na określone stanowisko, a twoja cyfrowa obecność jest zerowa, jak twoim zdaniem zareagują?

Oczywiście kiepsko. Może nie jest to zerwanie umowy, ale zdecydowanie pomaga im to w podjęciu decyzji. Prowadząc badania online, ludzie starają się zminimalizować ryzyko w procesie podejmowania decyzji.

Czy to ma zastosowanie tylko do Milenialsów? Nie, każde pokolenie prowadzi znacznie więcej badań w Internecie przed podjęciem ważnych decyzji, ale Tysiąclecia są szybszymi użytkownikami tej technologii niż ich starsze odpowiedniki. Dlatego też, jeśli chcesz je wynająć, upewnij się, że wykonasz szeroko zakrojone wyszukiwanie Google w swojej firmie.

Ludzie mogą teraz badać informacje poufne o firmach na podstawie danych pochodzących z tłumu. Nie możesz ukrywać tych informacji, ale możesz się do nich odnieść.

Ludzie zwiększą ilość badań, które robią w sieci, ponieważ technologia staje się bardziej wydajna. Platformy będą nadal ujawniać więcej informacji o firmach, w wyniku czego ludzie będą oczekiwać tych informacji od firm.

SPOSÓB MYŚLENIA #3: LUDZIE CENIĄ AUTENTYCZNOŚĆ NAD PROFESJONALIZMEM

Być może zauważyliście to już w mediach głównego nurtu, ale w całym świecie korporacji, firmy starają się pojawiać bardziej realnie, aby przekazać autentyczność, która prowadzi do zaufania. Czy zauważyłeś, że kotwice telewizyjne mają teraz osobowości i osobiste opinie na temat aktualnych wydarzeń sprzed ponad dwudziestu lat? A co z tymi młodszymi ludźmi, którzy dostają się na platformy społecznościowe, takie jak Youtube, niż duże media, takie jak Fox News czy CNN? Albo, że Millennials ufają Youtube ma większy wpływ niż gwiazdy? Niezależnie od tego, istnieje powszechny wątek, w którym platformy walczą o to, kto może przekazać największe zaufanie poprzez media.

Rekrutacja Milenialsów  jest jak sprzedaż, sprowadza się do budowania zaufania.

W miarę rozwoju mediów społecznościowych zwiększa się przepaść w zakresie zaufania między przedsiębiorstwami. Pojawia się ogromna szansa dla mniej postępowych, pracowitych osób na podjęcie decyzji o wykorzystaniu milenijnego rynku pracy.