Marketing, Media i PR

Dlaczego warto korzystać z usług agencji PR?

14 września 2020

O tym, dlaczego warto korzystać z usług agencji PR, można byłoby napisać książkę i wciąż nie wyczerpać tematu. Zalety wsparcia ze strony...

Inwestycja w reklamę na Facebooku to inwestycja w swoją markę

12 listopada 2019

Nie owijając w bawełnę - jeśli zainwestujesz w reklamę na Facebooku, Twoja marka się rozwinie ze względu na wzrastające zasięgi oraz...

Promocja hotelu w świecie mobile

24 października 2019

Liczba rezerwacji noclegów dokonywanych przy pomocy smartfonów z roku na rok rośnie. Hotele, które chcą wykorzystać potencjał sprzedażowy...

Opakowanie ma większy wpływ na decyzje zakupowe niż reklama

5 września 2019

Nawet 80 proc. decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, a 70 proc. z nich ma charakter impulsowy. Blisko połowa milenialsów...

TikTok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek

22 lipca 2019

Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów...

Polacy niechętnie polecają produkty i usługi w internecie

28 grudnia 2018

Poleceniami posługują się głównie blogerzy i liderzy opinii zaangażowani na forach czy w grupach tematycznych. Większość Polaków...

Przyszły rok może być wyjątkowo dobry dla branży PR. Agencje oczekują wzrostu o 10 proc.

19 grudnia 2018

Rok 2018 był bardzo udany dla branży public relations, która w nadchodzącym roku spodziewa się jeszcze większych wzrostów...

PGE, TVN i Polsat to najsilniejsze marki na polskim rynku

5 listopada 2018

PGE Polska Grupa Energetyczna, TVN, Polsat, Mercedes, BMW, „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” – to...

Darmowe zdjęcia do serwisu i na bloga. Jak pozyskać je w legalny sposób?

6 października 2017

Zdjęcia mają ogromną siłę wyrazu. Przyciągają spojrzenia, zwiększają zainteresowanie, a tym samym poczytność i popularność wpisów...

Co czwarty pracownik czuje się słabo poinformowany o działaniach firmy.

14 lipca 2017

Odpowiednia komunikacja wewnętrzna ma decydujący wpływ na wynik firmy: pracownicy wiedzą, jaki cel jest realizowany i jaki w tym jest...

Aplikacje mobilne ułatwiają szukanie pracy

1 czerwca 2017

Technologie mobilne ułatwiają szukanie nowej pracy. Dzięki aplikacjom dla kandydatów firmy mogą kierować do nich sprofilowane oferty pracy...

Branża reklamowa napędza rozwój gospodarki

8 maja 2017

Branża reklamowa nie tylko sprzedaje produkty i kreuje wizerunek firm, lecz także napędza wzrost gospodarczy. Utrzymuje media...

Poszukiwanie pracy i pracowników przenosi się do mediów społecznościowych

13 kwietnia 2017

Serwisy społecznościowe zmieniają swój charakter i przestają być jedynie platformą do komunikacji między znajomymi. Coraz częściej...

Za kompleksową obsługę w internecie jest w stanie zapłacić 200 tys. firm w Polsce

2 marca 2017

Blisko 80 proc. polskich firm prowadzi własną stronę internetową, a połowa jest aktywna w mediach społecznościowych. Szacuje się, że...